zondag 16 oktober 2016

Hoe tevreden zijn je patiënten met de behandelingen?

Big Feat zet graag de tanden in de tevredenheid van tandartspatiënten.

Als leiding van een tandartspraktijk met meerdere medewerkers heb je niet altijd zicht op de kwaliteit van de dienstverlening. Met Big Feat heb je dat wel.

Met onze Monitor Patiënten Tevredenheid:

  • heb je een praktisch middel om bv. maandelijks de kwaliteit te bespreken binnen het tandheelkundig team;
  • blijft je organisatie continu scherp op het gebied van klanttevredenheid;
  • wordt het effect van maatregelen, die je hebt genomen om zaken te verbeteren, duidelijk zichtbaar;
  • kun je snel en gericht bijsturen.

Resultaat
Dit leidt tot extra tevreden klanten. Zij blijven klant en maken vaak gratis mond-tot-mondreclame. Eventueel kunnen evaluaties ook als reviews ingezet worden voor marketing, bijvoorbeeld op de website.

Onderzoeksmethode
Wij hebben onze dienst zo ingericht dat het nauwelijks tijd kost om de onderzoeken te laten plaatsvinden. Het enige dat je moet doen is de resultaten bespreken en eventuele acties daarop ondernemen. En dat is natuurlijk precies waar het om gaat.

Ook het opstarten van de samenwerking is snel geregeld, omdat wij speciaal voor tandartsen de monitor al hebben ingericht.

Met andere woorden: Big Feat moet je hebben als het een tandje beter moet!

Meer informatie is te vinden op de website bij Monitor Klanttevredenheid en het aanbod.


Met vriendelijke groet,
Max Bell

Geen opmerkingen:

Een reactie posten